Sidebar

 

El. p.:  

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4831-723X

Mokslo sritis ir kryptis:

Socialiniai mokslai, edukologija

Mokslinių tyrimų tematika:

Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, ugdymas, specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimas, ugdymo aplinkos pritaikymas, ugdymo programų individualizavimas vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą; vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, socialiniai įgūdžiai

Pareigos (dabartinės):

Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos instituto docentė

Išsilavinimas:

Specialiojo pedagogo ir logopedo kvalifikacija, Šiaulių universitetas, 1998 

Socialinių mokslų (edukologija) magistras, Šiaulių universitetas, 2002

Socialinių mokslų (edukologija) daktaras, Šiaulių universitetas, 2011. Disertacijos tema: „Vaikų, turinčių vidutinį intelekto sutrikimą socialinių įgūdžių ugdymas“

Darbo patirtis:

2021–2022  studijų programos „Specialioji pedagogika ir logopedija“ lektorė, VU Šiaulių akademija.

2013–2020 - studijų programos „Specialioji pedagogika ir logopedija“ lektorė, Šiaulių universitetas

2012–2013 Sveikatos studijų katedros lektorė, Šiaulių universitetas.

2005–2006 Neįgaliųjų sveikatinimo centro jaunesnioji mokslinė darbuotoja, Šiaulių universitetas

Publikacijos:

eLABA

Dėstomi studijų dalykai:

Įvairiapusiai raidos sutrikimai. Didelių ir labai didelių  specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo praktika

Projektai:

1. 2021-2023 m.  Projektas Taiki komunikacija-gyvenimo kalba (ang. NVC); LT03-2-SADM-K01-034 (Empathos partners, Norvegija, Socialinės integracijos centras). Finansuojamas iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų. Tikslas – vaikų, jaunimo ir jų šeimos gerovės užtikrinimas ir socialinės integracijos stiprinimas Lietuvoje, taikant ir įdiegiant užsienio šalyje sukurtą ir sertifikuotą NVC metodiką.

2. 2022 m. ekspertė projekto „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“, projekto kodas Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001, poveiklėje 2.1.3. Pedagogų rengimo studijų modernizavimas grindžiant šiuolaikinėmis edukacinėmis technologijomis, leidžiančiomis atnaujintas pedagogų rengimo bei profesinio tobulinimo programas vykdyti pasitelkus naująsias technologijas.

3. 2019 - Lietuvos – Latvijos projektas „Joint and interdisciplinary longlife learning training for professionals working with neuro-sensorimotor disorders“ (INTERPROF, LLI-352), tyrėja.

4. Tarptautinio projekto “SIGNS of Autism: Translating a new training film for use by professionals in Europe” vadovė Lietuvos mokslininkų ir praktikų komandai. Projekto rezultatas – išverstas (lietuvių, latvių, italų ir ispanų kalbos) ir pritaikytas video filmas „Gimtadienio dovana“, skirtas supažindinti visuomenę ir profesionalus su pagrindiniais autizmo požymiais. Atlikta Lietuvos pedagogų apklausa, siekiant identifikuoti žinias apie asmenis, turinčius ASS. Dalyviai: Cardiff universitetas (UK), Autonoma de Madrid universitetas (ES), Vita-Salute San Raffaele Universitetas (IT), Šiaulių universitetas (LT), Latvijos universitetas (LV), ASD National Development Team (UK), Autismo España, Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. 2017–2019

5. LIEPA – projekto Lietuvių šneka valdomos paslaugos (kodas VP2-3.1-IVPK-12-K-01-001) tyrėja-ekspertė. (Vilniaus Universitetas projekto koordinatorius, Šiaulių Universitetas –  partneris). 2013–2015 

6. 2013-2014 m.  Europos socialinio fondo agentūros projektas ,,Nacionalinės mokslo populiarinimo priemonių sistemos sukūrimas ir įgyvendinimas“, projekto kodas VP1-3.2-ŠMM-02-V-02-003. Projekto partneriai: Lietuvos mokslų akademija, VU, KTU, VDU, MRU, ŠU, Viešoji įstaiga „Kino pavasaris“, Viešoji įstaiga „Mokslas ir inovacijos visuomenei“, Lietuvos moksleivių sąjunga, Lietuvių katalikų mokslo akademija ir Lietuvos žurnalistų sąjunga. Mokslo populiarinimo veiklos projektas „Virtualus mokslu besidominčio jaunimo bendruomenės portalas“. Dalyvaudamos projekte, M. Jurevičienė ir R. Geležinienė sukūrė „Virtualų mokslu besidominčio jaunimo bendruomenės portalą“ (atrasiu.lt), skirtą vaikams ir jaunimui bendrauti su mokslininkais, populiariai pristatyti naujausius nacionalinių bei tarptautinių tyrimų rezultatus.

7. Projektas SOCPEDKOM (No Nr. VP1-2.2-ŠMM-03-V-01-001 ) –  „Vaikų socializacijos centrų pedagogų bei kito personalo kompetencijų ugdymas ir ugdytinių elgesio korekcija (SOCPEDKOM)“, projekto kodas VP1-2.2-ŠMM-03-V-01-001, kvalifikacijos tobulinimo programos „Mokytojų, auklėtojų ir švietimo pagalbos specialistų bendrųjų ugdymo ir funkcinių kompetencijų ugdymas ir plėtojimas“ dalyvauta rengimo darbo grupėje 2012-2013 

8. 2011 - Projektas Sveikatos priežiūros įstaigų veiklos ir teikiamų paslaugų kokybės gerinimas keliant darbuotojų kvalifikaciją. Specializuotų profesinių žinių ir įgūdžių mokymai sveikatos priežiūros paslaugas teikiantiems darbuotojams. UAB Fiat Lux Mokymų departamentas; Lietuvos gydytojų vadovų sąjunga. Sut.Nr.20110401-1. Lektorė.  2011 m. 04-21/22 d.

9. 2011-07-29 – 2014-01-29 – Lietuvos mokslų akademijos ir Šiaulių universiteto (partneris)  projektas ,,Nacionalinės mokslo populiarinimo priemonių sistemos sukūrimas ir įgyvendinimas“, projekto kodas VP1-3.2-ŠMM-02-V-02-003. Projekto puslapio administratorė.

Mokslinės stažuotės, stipendijos:

2012 lapkričio mėn. Erasmus+ dėstymo vizitas Jončopingo universitete (Švedija).

2011 - Stažuotė Open International University of Human Development „Ukraina“. Projektas „Galimybių studijos parengimas skirtas galimai socialinių mokslų srities II pakopos jungtinės studijų programos kūrimui ir įgyvendinimui bendradarbiaujant su Ukrainos Universitetu (GASPA). SFMIS Nr. VP1-2.2-ŠMM-07-K-02-002". Kijevas, Ukraina. 

Praktinė patirtis (ne universitete):

Šiaulių „Ringuvos“ mokykla, specialioji pedagogė

2013 – 2020

Socialinės integracijos centras, ekspertė, konsultantė

2012-2013

Socialinė pedagogė, Šiaulių vaikų globos namai „Šaltinis“

Užsakomieji tyrimai:

1. 2021 m. (07–11 mėn.) - Asmenų, negalinčių skaityti įprasto spausdinto teksto, informacijos poreikių ir bibliotekų teikiamų paslaugų prieinamumas (užsakovas: LR Kultūros ministerija). 

2. 2018 – užsakomasis tyrimas „Asmenys, turintys sensorinės integracijos sutrikimų“, UAB „Slaugivita“. Atliktas eksperimentas, išleistas metodinis leidinys.

3. 2015 m. Dalyvavimas tyrime: Edukacinių paslaugų šeimoms poreikis mokymosi visą gyvenimą koncepcijos įgyvendinimo kontekste (Šiaulių miesto savivaldybės Švietimo skyriaus užsakymas). (Tyrėjai: T. Bakanovienė; R. Bilbokaitė, R. Burškaitienė, M. Jurevičienė, D. Masiliauskas, E. Masiliauskienė R. Ponelienė, K. Rūdytė, J. Smilgienė, O. Šapelytė, L. Tomėnienė).

4. 2012–2013 m. Dalyvavimas tyrime: Vaikų socializacijos centro veiklos (vykdant vidutinės priemonę) efektyvumas (Pagal projekto „Vaikų socializacijos centrų pedagogų bei kito personalo kompetencijų ugdymas ir ugdytinių elgesio korekcija (SOCPEDKOM) veiklas)

Mokslo sklaida:

1. Batūraitė-Bunka, A., Jurevičienė, M., Geležinienė, R. (2022). Taikios komunikacijos, kaip multikomponentinio konstrukto, teorinė analizė ir problematika. Pranešimas Švietimo praktika ir tyrimai turbulentiniame pasaulyje, Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos ir Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos organizuojama VI-oji Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje, 2022-10-13-14

2. Batūraitė-Bunka, A., Jurevičienė, M. (2021). Metodikos Taiki komunikacija (angl. Nonviolent Communication) taikymas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir jų šeimoms. Pranešimas. X tarptautinė mokslinė konferencija „Socialinė gerovė tarpdisciplininiu požiūriu: įgalinimas, lygybė, įtrauktis”, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija, 2021-11-25

3. Jurevičienė, M., Batūraitė-Bunka, A. (2021). Taikios komunikacijos metodikos taikymas, ugdant vaikus, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. Pranešimas. Tarptautinė švietimo pagalbos specialistų metodinė-praktinė konferencija Išgirsk mane, man tai svarbu. Vilniaus universiteto Šiaulių akademija, 2021-10-14.

4. Kaffemanienė, I., Jurevičienė, M., Tomėnienė, L. (2019) Bendrųjų gebėjimų ugdymo/si strategijos: socialinis dalyvavimas ir stiprybių perspektyva. Tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija Pagalba vaikui ir šeimai: galimybės, iššūkiai perspektyvos. Šiaulių universitetas, 2019-04-25. Paž. Reg. Nr. EI-4-415.

5. Jurevičienė, M. (2017). Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, ugdymosi strategijos. Tarptautinė mokslinė – praktinė konferencija „Neįgalus žmogus: visuomenėje, šeimoje, bibliotekoje“. Šiaulių Povilo Višinskio viešoji biblioteka, 2017-11-29.

6. Tomėnienė, L., Kaffemanienė, I., Jurevičienė, M. (2015). Bendrųjų gebėjimų ugdymo/si modeliavimo konceptualusis pagrindas: socialinis dalyvavimas ir stiprybių perspektyva. VI tarptautinė mokslinė konferencija Socialinė gerovė tarpdisciplininiu požiūriu. Šiaulių universitetas, 2015-04-22/24.  Paž. SGNSIP-7-28.

7. Kaffemanienė, I., Jurevičienė, M. (2014). Specialiojo pedagogo profesinės veiklos kompetencijų plėtotė specialybės dalykų studijose. Tarptautinė mokslinė konferencija Socialinė gerovė tarpdisciplininiu požiūriu. Šiaulių universitetas, 2014-04-24/25. Paž. Nr. SGNSIP-438

8. Kaffemanienė, I., Jurevičienė, M. (2014). Studentų nuomonė apie studijų ir jų rezultatų vertinimo metodų dermę ugdantis specialiąsias ir bendrąsias kompetencijas.  Tarptautinė mokslinė konferencija Studijos šiuolaikinėje visuomenėje 2014. Šiaurės Lietuvos kolegija, 2014-02-21. Paž. Nr. P3-2050

9. Jurevičienė, M. (2021). Vaikas, turintis autizmo spektro sutrikimą ugdymosi aplinkoje. Pranešimas. Nacionalinė metodinė-praktinė konferencija  Mes tai galime: mokykla visiems, Šiaulių Salduvės progimnazija, 2021-11-04.

10. Jurevičienė, M., Batūraitė-Bunka, A. (2021).  Empatijos ugdymas, taikant Taikios komunikacijos (angl., NVC) metodiką. Pranešimas. Mokslinė – praktinė konferencija „Vaiko, šeimos terapija ir psichosocialinė reabilitacija“.  Kuršėnų šeimos namai –Klaipėdos universitetas, 2021-09-24.

11. Batūraitė-Bunka, A., Jurevičienė, M. (2021). Pedagogų empatijos ugdymas, taikant Taikios komunikacijos metodiką. Pranešimas. V-oji Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) mokslinė konferencija „Mokslinis pilietiškumas neapibrėžtame pasaulyje“ (2021-10-08).

12. Jurevičienė, M. (2021). Jaunuolių, turinčių specialiųjų poreikių, ugdymosi gairės. Pranešimas. Virtuali metodinė konsultacija „Specialiųjų poreikių asmenų ugdymo profesiniame mokyme aktualijos“ (2021-04-27).

13. Jurevičienė, M., Kaffemanienė, I. (2020). Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymo(si) strategijos. Respublikinė mokslinė praktinė konferencija „Autizmas: pažinti, suprasti, padėti“. ŠU, 2020-10-29, Paž. B-20-1146.

14. Jurevičienė, M., Jokubauskienė, T. (2021). Kalbos ir komunikacijos gebėjimų ugdymas, naudojant priemones: „Bendraukime paveikslėliais“ ir „Mokomės paveikslėliais“. Respublikinė mokslinė praktinė konferencija Autizmas: pažinti, suprasti, padėti, 2020-10-29.

15. Jurevičienė, M. (2020).Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, fizinio ugdymo aspektai. Pranešimas. Nuotolinis seminaras mokytojams ir treneriams „Socialinių kompetencijų ugdymas“. Lietuvos olimpinė akademija, Vilniaus kolegija,  2020-12-07.

16. Kaffemanienė, I., Jurevičienė M. (2014). Socialinių įgūdžių kaip kelių dimensijų konstrukto, teoriniai aspektai. Respublikinė metodinė – praktinė konferencija Specialiųjų poreikių mokinių socialinių gebėjimų ir įgūdžių sėkmingo ugdymo(si) galimybės. 2014-04-30, Šiaulių m. Savivaldybės Švietimo centras, Šiaulių Ringovos specialioji mokykla.

Ekspertinė veikla:

Nacionalinio lygio rekomendacijos, metodikos, valdymo modeliai, ekspertinė veikla, konsultavimas ir pan.)

Mokslo sklaida:

  • Bakanovienė, T., Bilbokaitė, R., Burškaitienė, R., Jurevičienė, M., Masiliauskas, D., Masiliauskienė, E., Ponelienė, R., Rūdytė, K., Smilgienė, J., Šapelytė, O. ir Tomėnienė, L. (2015). Edukacinių paslaugų šeimai pasiūla ir paklausa Šiaulių miesto švietimo įstaigose. Šiaulių kraštas, lapkričio 7, 2-2. [M.kr.: 07S]
  • Bakanovienė, T., Burškaitienė, R., Jurevičienė, M., Masiliauskas, D., Masiliauskienė, E., Ponelienė, R., Rūdytė, K., Smilgienė, J., Šapelytė, O. ir Tomėnienė, L. (2016). Edukacinių paslaugų šeimoms situacija ir poreikis Šiauliuose. Švietimo naujienos: informacinis leidinys. Priedas „Švietimo panorama“, 1, 5-6. [M.kr.: 07S]

Apdovanojimai:

2022 – Padėka už pagalbą NP5, UAB įmonei konsultuojant ir rengiant projekto Nr. 01.2.1- MITA-T-852-02-0076 „Specializuotos masažinės išmaniosios kėdės pritaikymas Autizmo spektro sutrikimus turinčių vaikų, relaksacijai ir integracijai ugdymo (si) aplinkoje" paraišką, apie vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, socialinius, emocinius, kognityvinius bei elgesio ypatumus.

2019 – Padėka už edukacinės erdvės Šiaulių P. Višinskio bibliotekoje pritaikymą vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą. http://savb.lt/lt/renginys/biblioteka-tampa-draugiska-vaikams-turintiems-kalbos-ir-komunikacijos-sutrikimu/

2016 – Padėka už aktyvų dalyvavimą Šiaulių universiteto išorinio institucinio vertinimo procese. Šiaulių universiteto rektorius Donatas Jurgaitis, 2016 m. kovas.

2016 – Padėka už dalyvavimą steigiamojoje Šiaulių universiteto Alumnų asociacijos konferencijoje. Šiaulių universiteto Alumnų asociacijos prezidentas Klaidas Palikevičius.

Kita reikšminga veikla:

Mokslo grupės vadovė "Inkliuzinio ugdymo ir specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo inovacijos"

Bakalauro studijų programos "Specialioji pedagogika ir logopedija" komiteto narė

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos