Kodėl svarbu planuoti karjerą? Nuolat besikeičianti darbo rinka reguliuoja ir įvairių specialistų paklausą. Konkurencija tarp potencialių darbuotojų vis didėja, todėl turintys karjeros planą visada aplenks tuos, kurie pasikliauja tik savo intuicija. Taigi, sėkminga karjera priklauso nuo mūsų pačių noro ir gebėjimo tinkamai ją valdyti.

Kaip sėkmingai valdyti karjerą? Pagrindinė taisyklė – išsiaiškinti savo interesus, vertybes, gabumus, kompetencijas ir kitas karjerai svarbias asmenines ypatybes. Interesų pažinimas parodys Tavo pomėgius bei norus užsiimti tam tikrai veikla. Vertybių analizė atskleis, kokiais prioritetais vadovaujiesi gyvenime priimant sprendimus. Suvokdamas savo gabumus ir kompetencijas galėsi įsivertinti savo stipriąsias ir tobulintinas puses, pranašumus ir trūkumus siekiant užsibrėžtų karjeros tikslų. Planuojant karjerą ir pretenduojant į naują darbo vietą svarbu ne tik įsigilinti į savo asmenines savybes, bet ir susirinkti kuo daugiau informacijos apie kompaniją, įvertinti ar įmonės vizija, politika, formuojamas įvaizdis atitinka tavo interesus. O tam, kad karjera būtų sėkminga, būtinas atkaklumas ir teigiamas požiūris į atliekamą darbą.