Sidebar

 

M Damkuvienė

Tel.nr : +370 68619902

El.p.:  

ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8104-9337

Research Gate: https://www.researchgate.net/profile/Milda-Damkuviene-2

Mokslo sritis ir kryptis:

Socialiniai mokslai, Vadyba

Mokslinių tyrimų tematika:

Vadyba ir lyderystė, pokyčių valdymas, lyderystė švietime, klientų įsitraukimo / dalyvavimo valdymas, vertės bendrakūra, klientų suvokiama paslaugų vertė, santykių marketingas, marketingo komunikacijos.

Pareigos (dabartinės):

Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros instituto Docentė, Vyresnioji mokslo darbuotoja

Išsilavinimas:

2005 - 2009  Socialinių mokslų (vadyba ir administravimas) daktaro laipsnis. Kauno technologijos universitetas.

1998 - 2000 Socialinių mokslų (vadybos) magistro laipsnis. Šiaulių Universitetas.

1994 - 1998  Verslo administravimo bakalauras. Šiaulių Universitetas

Darbo patirtis:

2021 iki dabar Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros instituto Vyresnioji mokslo darbuotoja, Docentė

2018 - 2020 Šiaulių universiteto Regionų plėtros instituto Vyresnioji mokslo darbuotoja, Docentė

2014 - 2018  Šiaulių universitetas Socialinių tyrimų mokslinis centras, Vyresnioji mokslo darbuotoja.

2013 - 2018  Šiaulių universitetas Socialinių mokslų fakultetas, Vadybos katedra, Docentė.

2011 - 2014  Šiaulių universitetas Socialinių mokslų fakultetas. Prodekanė.

2011 - 2015  mokslo žurnalo „Socialiniai tyrimai // Social Research“, ISSN 1392-3110 atsakingoji redaktorė.

2000 - 2013  Šiaulių universitetas Socialinių mokslų fakultetas, Vadybos katedra, Lektorė. 

Publikacijos:

 eLABa

Dėstomi studijų dalykai:

Pokyčių valdymas ir lyderystė (magistro studijos) lietuvių ir anglų k.

Tarptautinis marketingas (magistro studijos) anglų k.

Marketingas (bakalauro studijos) anglų k.

Marketingo komunikacijos (bakalauro studijos) lietuvių ir anglų k.

Projektai:

2017 – 2020 m. Nacionalinio projekto „Lyderių laikas“ 3 etapas (45 Lietuvos savivaldybės). Projekto vykdytojas: Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos (ŠMM) finansuojama valstybinė biudžetinė institucija Švietimo aprūpinimo centras (ŠAC). Vaidmuo projekte: tyrėja (poveikio savivaldybėms matavimas, tyriminės konsultacijos).

2020 m. „„Erasmus+” programos tarptautinio mobilumo poveikio, rezultatyvumo ir tinkamumo vertinimo suaugusiųjų švietimo sektoriaus organizacijoms tyrimas“. Tyrimo užsakovas – Švietimo mainų paramos fondas. Vaidmuo projekte: tyrėja.

2017 - 2021 m. „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!.“ Projekto vykdytojas - VŠĮ „Mokyklų tobulinimo centras". Vaidmuo projekte: tyrėjų grupės narė (poveikio matavimas, mokyklų vadovų mokymai, projektų komandų konsultavimas).

2012 – 2014 m. „Klientų dalyvavimo vertė kaip organizacijos konkurencingumo didinimo veiksnys (VALORE)“. Lietuvos mokslo tarybos finansuojamas mokslo grupių projektas. Vaidmuo: projekto vadovė.

2012 – 2015 m. Projektas „I pakopos tarptautinės jungtinės studijų programos „Ekonomika ir darnus verslas“ parengimas ir įgyvendinimas (JUSPA)“ (Projekto Nr. SFMIS VP1-2.2-ŠMM-07-K-02-081). Studijų programos rengėja.

2013 – 2014 m. Projektas „Šiaulių regiono specialistų perkvalifikavimo programų (modulių) rengimas ir įgyvendinimas bei kvalifikacijos tobulinimas“ (PERKVA). Projekto Nr.: VP1-2.2-ŠMM-04-V-06-008 Mokymo programos „Vietos marketingas“ rengėja ir mokymų vedėja.

2011 - 2013 m. "Tarptautiškumu ir tyrimais grįstos magistro studijos"  (INTERMAG). Vaidmuo projekte: ekspertė.

2010 – 2011 m. „Mokslinių tyrimų įveiklinimo kompetencijų plėtotė   regiono konkurencingumui didinti“. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa. Lietuvos mokslininkų Šiaulių skyrius „Salduvė”. Vaidmuo projekte: valorizacijos specialistė.

2010-2012 m. „Studijų programų atnaujinimas diegiant probleminio mokymo metodą (PROMOK)“. Studijų dalyko Marketingo komunikacijos atnaujinimas, programos aprašo rengimas. Vaidmuo: ekspertė.

Mokslinės stažuotės, stipendijos:

2012 08 05 - 2012 08 09 Mančesterio Municipalinis universitetas, Mančesterio universitetas (D. Britanija). Tarptautiškumu ir tyrimais grįstos magistro studijos, tyrimais grįstos studijos (angl. Inquiry Based Learning, IBL).

2010 09 27- 2010 10 01 Middlesex universitetas (D. Britanija). Kompetencijų tobulinimas gilinantis į užsienio institucijų patirtį diegiant WIL (work integrated learning) metodą, organizuojant studentų praktikas.

2002 (sausis- kovas) Nebraskos Universitetas Omahoje (JAV) IPD (International Profesional Development) programos III sesija.

Praktinė patirtis (ne universitete):

1998 – 2000 A. Juotkos individuali įmonė, vadybininkė.

2015 – dabar – individuali veikla (konsultacijos, tyrimai, mokymo programų rengimas ir vedimas)

Užsakomieji tyrimai:

Tyrimas - „Plungės r. Liepijų mokyklos pagalbos mokiniui kokybė, 2022 04-05. Užsakovas: Plungės r. Liepijų mokykla

2020 m. „Erasmus+” programos tarptautinio mobilumo poveikio, rezultatyvumo ir tinkamumo vertinimo suaugusiųjų švietimo sektoriaus organizacijoms tyrimas. Tyrimo užsakovas – Švietimo mainų paramos fondas.

2017 – 2019 m. Programos „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ Įtraukiojo ugdymo longitudinis tyrimas (2017 m., 2018 m., 2019 m.) Tyrimo užsakovas – VŠĮ „Mokyklų tobulinimo centras".

2015 – 2019 m. „Erasmus+“ programos KA1 veiksmo (asmenų mobilumo mokymosi tikslais) poveikio ir rezultatų tvarumo tarptautinis longitudinis tyrimas (dalyvaujančios šalys: Estija, Lenkija, Lietuva, Suomija, Vokietija). Tyrimo užsakovas – Švietimo mainų paramos fondas.

2017 m. Projekto „Vaikų ir jaunimo kultūrinės edukacijos Lietuvos muziejuose būklės vertinimas ir rekomendacijos dėl jos gerinimo pateikimas“ tyrimas „Vaikų ir jaunimo kultūrinės edukacijos Lietuvos muziejuose būklės vertinimas“. Tyrimo užsakovas – Lietuvos muziejų asociacija. Projektas finansuotas Lietuvos Kultūros tarybos Kultūros rėmimo fondo lėšomis.

Išorinio vartojimo preparatų poreikio sporto rinkoje tyrimas, 2015. Užsakovas: UAB „Ruvera“.

Mokslo sklaida:

Valuckienė, Jūratė; Damkuvienė, Milda;  Balčiūnas, Sigitas, Evandželina Petukienė. Kaip įgalinti savivaldybes įgyvendinti sisteminius švietimo pokyčius? Švietimo problemos analizė: [informacinis leidinys] [elektroninis išteklius]. Vilnius: Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras. ISSN: 2669-0977. 2021 lapkritis, Nr. 5 (195). https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2021/12/nr5-abKaip-igalinti-savivaldybes_elektroninis.pdf

Valuckienė, Jūratė; Damkuvienė, Milda;  Balčiūnas, Sigitas, Evandželina Petukienė. Lyderystė švietimo sistemoje – procesas, ne pozicija. Interviu. http://www.svietimonaujienos.lt/lyderyste-svietimo-sistemoje-procesas-ne-pozicija/ 2018 kovo 19 d.

Valuckienė, Jūratė; Damkuvienė, Milda;  Balčiūnas, Sigitas. Kaip kvalifikacijos tobulinimas užsienyje stiprina mokytojų lyderystę? Švietimo problemos analizė: [informacinis leidinys] [elektroninis išteklius]. Vilnius: Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras. ISSN: 1822-4156. 2016, Nr. 5(148) (gegužė).

Valuckienė, Jūratė; Damkuvienė, Milda; Balčiūnas, Sigitas. Mokyklos tarptautiškumo stiprinimas, įgyvendinant mokytojų kvalifikacijos tobulinimo užsienyje projektus. Švietimo problemos analizė : [informacinis leidinys] [elektroninis išteklius]. Vilnius: Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras. ISSN: 1822-4156. 2016, Nr. 8(151) (birželis).

Balčiūnas, Sigitas; Valuckienė, Jūratė; Damkuvienė, Milda; Miltenienė, Lina; Bacys, Vaidas. Vaikų ir jaunimo kultūrinės edukacijos muziejuose būklės vertinimas. Tyrimo ataskaita. ISBN 978-9955-9816-4-0 Lietuvos muziejų asociacija, Vilnius, 2017. 137 p.

Kita reikšminga veikla:

Lietuvos edukacinių tyrimų (LETA)asociacijos narė

Europos edukacinių tyrimų asociacijos (EERA) narė

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos