Sidebar

Lapkričio 5 d. VU Šiaulių akademijos instituto specialiosios pedagogikos ir logopedijos studijų programos komitetas surengė mokslinę-praktinę apvaliojo stalo diskusiją „Autizmas: iššūkiai, galimybės, sprendimai“, į kurią pakvietė Šiaulių miesto specialiųjų ugdymo įstaigų pedagogus ir svečius – Traksėdžių Šilojų, Šiaulių „Ringuvos“ ir Šiaulių „Spindulio“ mokyklų, Šiaulių „Rasos“ ir Šiaulių Gytarių progimnazijų pedagogus, asociacijos „Šiaulių lietaus vaikai“ narius, VU Šiaulių akademijos Edukologijos instituto specialiosios pedagogikos ir logopedijos studijų programų dėstytojus – padiskutuoti apie šių dienų ugdymosi aktualijas, mokinių įvairovę, ugdymo diferencijavimo iššūkius.

Diskusijos moderatorė dr. Margarita Jurevičienė, VU Šiaulių akademijos Edukologijos instituto specialiosios pedagogikos ir logopedijos studijų programos lėktorė, pristatydama pranešimą „Vaikas, turintis autizmo spektro sutrikimą ugdymosi aplinkose“, akcentavo mokinių ypatumų įvairovę ir ugdymosi galimybių suteikimo svarbą.

Pedagogams buvo suteikta žinių apie ypatingą ugdomosios aplinkos vaidmenį vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą  gerai savijautai, taip pat buvo aptarti aplinkos pritaikymo būdai, ugdymo priemonės ir veiklos rūšys, užtikrinančios vaiko prigimtinių galių plėtotę. 

VU Šiaulių akademijos Edukologijos instituto direktorė doc. dr. Irena Kaffemanienė supažindino svečius su VU Šiaulių akademija, jos struktūra, vykdomomis studijų programomis.

VU ŠA lektorius Egidijus Elijošius kėlė probleminius klausimus, aptarė pagalbos specialiųjų poreikių turintiems vaikams lygmenis.

Svečiams buvo surengta pažintinė ekskursija po VU Šiaulių akademijos laboratorijas, STEAM centrą, biblioteką.

VU Šiaulių akademijos inf.
Zenono Ripinskio nuotr.
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos